środa, 20 lutego 2013

L`employé de bureau

Dress code najczęściej definiowany jest jako "zbiór reguł, jakie powinny kierować nami podczas doboru stroju do pracy i nie tylko". Definicja ta brzmi delikatnie mówiąc sztywno. Ja osobiście w kwestii dress codu wyznaję tylko jedną zasadę - powinno być elegancko, ale w żadnym wypadku nudno. Z kolei elegancja w naturalny sposób kojarzy mi się z Francją, w końcu powiedzenie "Elegancja - Francja" nie wzięło się znikąd. Idąc dalej w skojarzenia - francuska elegancja to dla mnie Coco Chanel. Klasyczne żakiety typu bouclé, perły, proste golfy - to wszystko idealnie sprawdza się w warunkach biurowych.

Te elementy wykorzystałam w dzisiejszej stylizacji - w sumie bardzo prostej, bazującej na kontraście świętej trójcy kolorów czyli czerni, bieli i czerwieni, ale ultrawygodnej.

Ps. Skłamałam, że mam tylko jedną zasadę odnośnie dress codu - są dwie, a drugiej na imię jest właśnie wygoda:)

Golf - Zara
Spódnica - sh
Pasek - Stradivarius
Szpilki - Ryłko
Zegarek - Timex
Naszyjnik - Reserved






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz